Siemens WT47W560FG

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT47W560FG op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Slechte droger 28-10-2020

Was draait helemaal in een prop

Geschreven voor: Siemens WT47W560FG

Deze wasdroger lijkt ideaal vanwege de Selfcleaning condenser.
Maar het is een waardeloze droger! Als je er beddengoed in hebt zitten draait het in 1 grote prop, met al het ander wasgoed daarin (war dan nog nat is)
Dit komt omdat deze droger maar 1 kant op draait. Nooit op gelet tijdens de aankoop en ik wist niet eens dat er verschil in was. Je kan echt 4 keer terug naar je droger om de prop weer los te maken en daarna opnieuw de droger aan te zetten. Maar na 5 minuten stopt hij dan weer, omdat het “lijkt” dat de was droog is, maar aan de binnenkant nog helemaal nat
Koop NOOIT een droger die maar 1 kant opdraait!
Spijt dat ik heen Miele gekozen heb.

Minpunten

• Was draait in prop
  • Machine draait maar 1 kant op
  • Drogen duurt erg lang
  • Veel herrie

Amber 25-11-2017

goede keuze van droogkast

Geschreven voor: Siemens WT47W560FG

Deze droogkast was een van mijn beste aankopen die ik dit jaar heb gedaan Ze biedt veel droogmogelijkheden aan, met duidelijke aanduiding van de duurtijd van elk programma - heel makkelijk in onderhoud door de praktisch uitneembare (dubbele) pluizenfilters en het waterreservoir dat je heel makkelijk kunt laten leeglopen - de grote deur vooraan om je wasgoed er makkelijk in te krijgen is meer dan handig - degelijke trommel in inox - ik heb deze aan een gunstige prijs kunnen aankopen want die is inmiddels wel met honderd euro naar boven gegaan - maar dan nog is deze droogkast zijn prijs meer dan waard en voordeliger dan andere droogkasten als je ze gaat vergelijken wat eigenschappen betreft - hopelijk gaat ze voor een lange tijd mee, dat is altijd afwachten met die nieuwe producten van nu

Pluspunten

• veel droogprogramma's
  • grote openingsdeur
  • ruime trommel in inox
  • duurtijd programma's goed leesbaar
  • geruisloos

Minpunten

• ik verwar soms aanzet knop/droogknop